środa, 30 września 2015

LBA!

Hejka, to nie rozdział, ale zostałam wczoraj nominowana do LBA. Jeżeli chodzi o rozdział, to wznowiłam pisanie i nie długo powinien się pojawić, ale nie wiem kiedy dokładnie bo po drugiej jedynce tym razem z biologi ( przedmioty przyrodnicze średnio mi idą) postanowiłam wziąć się wreszcie do nauki. NIe przedłużając zaczynamy LBA

Alex Rover
1. Czy masz jakieś zwierzątko?

Tak, mam psa mieszańca, a właściwie suczkę Roksi.

2. Co sądzisz o uchodźcach?

Hmm ... Szczerze takiego pytania się nie spodziewałam, ale jeśli chodzi o problem uchodźców to według mnie ma to dwie strony. Z jednej strony myślę, że ci zwykli ludzie nie są niczemu winni i należy im się pomoc i szansa na normalne życie, ponieważ no nie prosili się o tą wojnę. Natomiast z drugiej strony uważam, że sprowadzanie do Polski, Europy tylu uchodźców to jednak lekka przesada. Dlaczego nie mogą ich przyjąć też inne kraje, Turcja albo jakiś inny kraj z poza Europy. Bo jeżeli tak dalej pójdzie to połowę Europy będą zajmować uchodźcy, a przecież kompletnie różnimy się od tych ludzi, kulturą ,religią, obyczajami... Także jak powiedziałam nie potrafię siem określić czy jestem za czy przeciw, bo według mnie ten problem ma swoje dwie strony.

 3. Do jakiego kraju wyprowadziłabyś się najchętniej?

Hiszpania lub Ameryka a konkretnie Los Angeles. 

 4. Aktor, za którego chcesz wyjść?

 Nie ma takiego. Jestem realistką i nigdy nie miałam czegoś takiego, że " O matkto ten aktor jest taki przystojny, kocham go, kiedyś za niego wyjdę" Po pierwsze dlatego, że wiem, że i tak go nigdy nawet nie spotkam, a po drugie nigdy nie było jakiegoś takiego aktora który by mi się jakoś strasznie podobał, ale jeżeli już musiałabym wybrać to zdecydowanie Mario Casas czyli słynny Hache z Trzy metry nad niebem. "Zakochałam się" w nim od początku oglądania filmu, jego postać jest moim ideałem chłopaka i aktor według mnie jest bardzo przystojny, więc jeśli musiałabym wybierać to zdecydowanie on.


5. Ulubiony kosmetyk?

Trochę tego używam, ale moim ulubionym kosmetykiem będą zdecydowanie moje ulubione perfumy Celebre o prześlicznym mocnym zapachu, który uwielbiam i polecam.

 6. Ukochany sklep?

To trochę trudne pytanie, ponieważ mieszkam w małym miasteczku, gdzie jest naprawdę mało takich fajnych znanych markowych sklepów, ale jeśli mam wybrać z tych miejscowych to "Fabryka Mody" mają tam fajne ciuchy w przystępnych cenach i jeśli jest więcej takich sklepów to również polecam.

 7. Jaki masz stosunek do sklepów z odzieżą używaną?

Nie mam z tym żadnego problemu i być może mam lub miałam jakieś rzeczy z Second Handu i chociaż już tam nie kupuję wkurzają mnie ludzie, którzy mówię, że widzieli coś fajnego, ale nie kupią tego bo to było w lumpie. No nie rozumiem, przecież nei mają tam rzeczy z wszami czy coś nie zarażą się. W wręcz przeciwnie, w dużych miastach w takich sklepach można czasami znaleść coś fajnego oryginalnego, bo jeżeli chodzi o małe miasta to tutaj są te same resztki, te najgorsze ciuchy.

 8. Książa, która skończyła się tak, że miałaś ochotę rzucić nią o ścianę 

Hmm ... "Mroczne Serce". Najpierw prawie całą pierwszą część kibicowałam Jane i  Evanovi, a na końcu UWAGA SPOJLER okazuję się Evan jest zły i psychiczny, cały czas próbował się na niej zemścić. No ok, przeżyłam to, ze woli Lukę chociaż nie przepadam za wilkołakami. Druga cześć w życiu Jane pojawia się przystojny i tajemniczy Soren, ale nie ta ciągle tylko Luka i Luka. Przeczytałam całe dwie części od początku do końca i z jednej strony mi się podobały, ale z drugiej strony jak to ujęłaś miałam ochotę rzucić książką o ścianę za wybór miłosny głównej bohaterki.
W trakcie pisania o tamtej książkę przypomniałam sobie o jeszcze jednej o której muszę koniecznie tu napisać.  Jest nią oczywiście Trzy metry na niebem, książka przy której płakałam jak bóbr, serio nigdy się tak nie poryczałam jak przy tej książce. Mam ochotę udusić autora za rozdzielenie Babi i Hache.

 9. Piosenka, która lubisz, ale musisz mieć nastrój na słuchanie jej?

 Sporo jest takich. Hmm no na przykład: Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth

 10. Czy miałaś kiedyś tak, ze podobał ci się niezbyt urodziwy chłopiec?

... Tak ... No cusz ...

 11. Jak (w skali od 1 do 10) bardzo kochasz swoje łóżko?

9/10 bo mogłoby być podwójne :/// xd  

A teraz czas na nominowanych :

1. Lauren Coolness
2. Abi
3.Victoria Kropelka
4.  kasiulka33311
5. Klaudia  Griac
6. King JuLien

Pytania:
1.Jakie filmy lubisz najbardziej i dlaczego?
2. Ulubione perfumy
3. Czy byłaś/jesteś zakochana?
4. Czy masz najlepszą przyjaciółkę, jeśli tak opisz ją w kilku słowach.
5. Piosenka którą mogłabyś słuchać do końca życia.
6. Masz ulubionego youtubera, jeżeli tak to kogo i dlaczego
7. Torebka czy plecak?
8. Książka przy, której płakałaś jak bóbr ?
9. Jesteś humanistka czy lepiej radzisz sobie z przedmiotami ścisłymi
10. Jaka jest najgłupsza rzecz jaka przydarzyła Ci się w życiu?
11. Bez czego jest ci najtrudniej wytrzymać telewizji, komputera czy telefonu?
 


9 komentarzy:

  1. Dzięki za nominacje, nie jestem niestety na koncercie, więc postaram się szybko odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, realistka... Pff.... Tja, powiedzmy. U wcale nigdy nie dostałaś oczopląsu przy filmie z przystojniaczkiem, nie? A tak w ogóle, to rozumiem cię z tą książką. Czytałaś Spętani przez bogów? Mówię ci, w drugiej części pojawia się mega super hiper Orion, a ta idiotka oddaje go jedenastolatce! Czy jakoś tak. Nie ważne. Musisz przeczytać. Koniecznie. A ja natomiast kocham See Yo Again, ale też muszę mieć nastrój. Bardzo ciekawe odpowiedzi, nie powiem.
    Do napisania ^^
    ~ Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wcale się do niego nie śliniłam ... Przed chwilą przeczytałam o czym ta książka i jak tylko bd mogła, bo jak na razie muszę czytać książki na konkurs i jeszcze lekturę której już nie ma w bibliotece, na pewno przeczytam
      Pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację. Do TB postanowiłam przygotować się troszkę później ze względu na brak czasu.
    Moja nominacja została ,,wykorzystana" na She is Enigma.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem też cierpię na brak czasu. Czytałam odpowiedzi, ciekawe. Mam nadzieję, że TB ci się spodoba.
      Również pozdrawiam

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację! Znajdę czas i z wielką chęcią odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do LBA, ale widzę, że post o tej nazwie już się pojawił :/
    Mimo to, jeśli chciałabyś odpowiedzieć na moje pytana to zapraszam --->
    http://alittlebitoflove-raura.blogspot.com/2015/10/lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie odpowiem na twoje pytania dzisiaj lub we wtorek bo poniedziałek mam kompletnie zawalony.

      Usuń