czwartek, 17 marca 2016

LBA

 Witajcie :* Tym razem przybywam nie z rozdziałem tylko z LBA do którego nominowały mnie cztery osoby:

 Pytania od Chelsy i Lory z bloga W pogoni za życiem <3
1. Jak masz na imię?
    Kamila
2. Gdybyś miała taką możliwość, jakim zwierzęciem chciałabyś zostać? Dlaczego?
  Nie chciałabym być zwierzęciem, ale jeżeli musiałabym wybrać to hmm może lwem, król zwięrząt i mój znak zodiaku.
3. Które bardziej kompromitujące: zwymiotować na buty chłopaka, który ci się podoba czy puścić głośnego bąka w jego obecności? xD [Ta to moje ~ L. xD]
  Emm myślę, że puścić bąka chyba zapadłabym się pod ziemię, chociaż wymioty też nie są fajne.
4. Co robisz, gdy masz doła?
 Jem słodycze, oglądam romantyczne filmy, czytam, słucham muzyki - ogółem robię wszystko żeby się jeszcze bardziej dobić, nie wiem dlaczego
5. Z którym bohaterem książkowym mogłabyś się utożsamić?
   Z postacią Nory grey z "Szeptem". Nie zgadza się wszystko, ale jest mi bliska.
6. Masz wehikuł czasu, który może przenieść cię do jednego wydarzenia w przyszłości lub przeszłości. Do jakiego wydarzenia chciałabyś się przenieść?
   Do początku sierpnia tuż przed moimi urodzinami, zanim podjęłam pewną głupią decyzję
7. Spotykasz przez przypadek swojego celebrity crush, jakie będzie pierwsze pytanie, które mu zadasz?
  To będzie wyglądało mniej więcej tak : OMG !!! Czy to naprawdę ty?! O jezu tak się cieszę !!!      Kocham cię !!!!
8. Planecie grozi wyginięcie, jedynym sposobem, żeby ją uratować jest pocałunek z osobą, której nie cierpisz, podejmiesz to wyzwanie?
 Zależy o którą osobę chodzi, ale gdybym musiała to może bym to jakoś przeżyła.
9. Wygrywasz milion dolarów, jaka będzie twoja pierwsza inwestycja?
  Moja pierwsza inwestycja brzmi : Klaudyna jedziemy na zakupy!!!!!
10. Jesteś tolerancyjny? Dlaczego tak uważasz? ;>
Zależy o co chodzi, ale myślę że tak średnio.
11. Jak ma na imię twój zmyślony przyjaciel?
Emm nie mam takiego ;)

Pytania od Julki Lipskiej z bloga Ostania Szansa


 1. Koty czy psy?
Hmm chyba psy <3

2.Ulubione danie
Zupa ogórkowa <3

3.Masz rodzeństwo?
 Tak starszego brata -.- i  młodszą siostrę <3

4. Gdzie mieszkasz? (Województwo)
   Wielkopolskie

5. Słuchasz się głosu serca czy rozumu? 
   Zależy ale chyba bardziej serca.

6. Jakiej marki masz telefon?
    Emmm aktualnie Samsung 

7. Co było najgłupszą rzeczą jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
   Za dużo tych przypałów było :D

8. Lubisz Courtney Eaton?
  Nie, wydaję się być sztuczna, ale nie wiem nie znam.

9. Największe twoje marzenie?
   Napisać bestseller, serio kocham pisać <3

10. Ulubiony film?
     Grease <3

11. Ostatnio słuchana przez ciebię piosenka?
Heads Will Roll - Yeah Yeah Yeahs ( from Project X, remix) 

Pytania od

 
1. Przy jakiej piosence chce ci się tańczyć?
Jezu dużo jest takich piosenek, ale mogę podać przykłady: You & I Kalwi i Remi feat Amanda Wilson; Taylor Swift - I knew you were trouble, Shake off ;Remady Manu L feat J-Son - Single Ladies ....
2. Co robisz na poprawę humoru?
3. Nike vs New Balance?
  Nike
4. Twój celebrity crush?
   Mario Casas, Niall Horan ... <3
5. Jakbyś miała wybrać kształt paznokci, jaki byś wybrała? Migdałki, trójkąty czy kwadraty?
  Migdałki ,3
6. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, to do jakiej epoki byś się cofnęła?
 Do Romantyzmu *.* Słowacki, Norwid, Mickiewicz ...
7. Masz jakiś fetysz lub obsesję? Jak tak, to jaką?
  Na punkcie dobrych ocen z Historii, Wosu i Polskiego 
8. Wolałabyś się zakochać w chłopaku przyjaciółki czy geju?
  Geju, chociaż w tej sprawie nie jestem tolerancyjna, ale nie zrobiłabym takiego świństwa przyjaciółce.
9. Jak powinna wyglądać twoja wymarzona randka?
Spontaniczna, fajna, nie nazbyt romantyczna 
10. Jakiego słowa używasz najczęściej?
 Ja pierdole ... 
11. Jakiś geniusz wymyślił maszynę, która może cię przenieść do dowolnego filmu bądź serialu. Jaki byś wybrała?
Do mojego ulubionego filmu Grease albo ulubionego serialu Słodkie Kłamstewka *.*
Pytania od Martis Lu z bloga  Just stay alive
 1. Co sądzisz o moim blogu?
Podoba mi się fabułą, lubię fantastyczne opowiadania 
2. Ulubiona książka?
"Szeptem" Najlepsza <3 Aktualnie po raz kolejny czytam trzecią część tej serii o upadłych aniołach. Dlaczego bóg nie może upaść mi takiego Patcha?
3. Jakie są twoje ulubione kwiaty?
Tulipany albo róże *.*
4. Kim chcesz być w przyszłości?
 Pisarką.
5. Jaka była najgorsza rzecz w twoim życiu?
Gdy byłyśmy pokłócone z przyjaciółką przez kilka miesięcy ...
6. Masz jakieś zwierzę?
 Tak psa *.*
7. W jakim kraju chciałabyś wziąć ślub? 
Standardowo w Polce w LA albo Hiszpani
8.  Masz rodzeństwo? - zaraz będzie, że jestem za bardzo wścibska xD
Brata starszego i młodszą siostrę :D
9. Jeżeli miałabyś wybierać, to kim chciałabyś być : aktorka czy piosenkarka i dlaczego?
Trudno mi powiedzieć kocham śpiewać szczególnie z moją bmką :D <3 ale nie zbyt umiem więc chyba aktorką bo to w sumie też jest spoko.
10. Jakie cechy powinien posiadać twój chłopak?
Pewny siebie, intrygujący, przystojny, niegrzeczny, ambitny, szelmowski,  może trochę bezczelny, inteligentny, opiekuńczy, szczery, odważny 
11. Jakiej muzyki słuchasz? 
Różnej 
Ja nominuję :
- Lauren Coolness
- Selena Gomez
- A.Roosvelt
- Zawsze Uśmiechniętą
- Cookie Carmel
:* :*
A to pytania:
1.  Jak się nazywa twój ulubiony aktor?
2 Na czyj koncert chętnie byś poszła?
3. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś ?
4.Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach?
5. Ulubiony serial i o czym jest :D ( nie mam już co oglądać :/ )
6. Lato vs Zima
7. Masz jakieś szczególne marzenia? Jakie? ( sorki za wścibstwo)
8. Co ci daje pisanie i czy wiążesz z nim jakieś plany na przyszłość?
9.Jak często piszesz?
10. Co lubisz najbardziej jeść?
11. Jaki masz stosunek do makijażu?


2 komentarze: